Ett öppet brev till Stefan!

Ja inget nytt under solen säger man och det stämmer ju med det senaste regeringsbytet . . . ett antal små detaljer som ändrats (jaja jag vet att vissa av er tycker annorlunda men det kommer så även ni förfäras) Invandring dirigerat av MP kostar 2-300miljarder årligen av våra medel förutom den smärta som vissa utsätts för, skattetrycket jo pyttsan en massa dravel rörande skatten för pensionärer (fikapengar) MEN ni pratar inte ens om jobbskatteavdraget 100miljarder(mer än 10% av statsskatten) “Bara lite till” . . “Det blir bättre sen” . . . “Det är berikande på lite sikt” (Tyvärr så har inte så många så många år kvar att man hinner uppleva berikningen och om det skulle vara så så hitta ni politiker säkert på något annat för att jävlas med “sittande fågel” pensionärer, sjuka. arbetslösa…..

tanketornet

Reportage__Sverige__875996a

Till den detta berör!

Hej jag heter Martin och jag tänkte skriva och berätta hur jag uppfattar och berörs utav allting det ni i “Regeringen” hittar på!

Först och främst kommer jag att titulera dig som “Stefan” då min uppfattning är den att du inte gjort dig förtjänt eller har den respekt som följer med titeln statsminister, för att kallas det så avkrävs mkt mer än det du har åstadkommit under den korta period som du har haft ditt ämbete!

Jag tänker gå varsamt fram så att inga missförstånd sker, alltså kommer jag skriva i lekmannamässiga termer, då jag förstått att du har problem med att behärska det svenska språket!

“Minister”
Vad betyder detta?

En minister är en hög tjänsteman inom en statsförvaltning, som vanligtvis är politiskt tillsatt. Oftast är ministern en ordinarie regeringsledamot.

Ni är alla folkvalda och har väljarnas förtroende och mandat att reglera, styra och värna om…

View original post 915 more words

Leave a Reply

