Julia Caesar får hedersmedalj

Yttrandefriheten är i stor fara. Lagsök om någon begår brott . . ändra lagar om så krävs MEN undvik drev för då kan det gå riktigt illa….

Sjunne [ dot ] com

JC

Pseudonymen Julia Caesar får hedermedaljen Ills Quorum av 12e storleken. Detta kommer att ske i december år 2022 efter beslut av regeringen. Prismotiveringen kan läsas ovan.

/ Denna medaljutdelning sker i min bok Framtidsmannen som skrevs våren 2014. Personen bakom Julia Caesar avböjde när jag mailade och berättade om mitt litterära tilltag men jag stod på mig. Nu är hon offentliggjord och skandaliserad i pressen, se Expressen, Sydsvenskan I och II, Göteborgs-Posten m fl.

Bara Marika Formgren från den officiella mainstreampressen har tagit henne i försvar på sin blogg, I och II, Hennes föredrag för Fri Folkbildning i aug kan ses här. Heder även åt Paulina Neuding, chefredaktör på NEO, som försvarat Formgren.

Nu ska alla sanningssägare och dissidenter, Sverigedemokrater och Sverigevänner, kritiker och tveksamma, veta hut och känna in på dörrtröskeln att de inte går säkra ens när de vill vara anonyma.

Historiker kommer skilda…

View original post 124 more words

Leave a Reply

